Backar Tillbaka

Det börjar närma sig rejält och jag har fått kalla fötter. Ena sekunden kan jag knappt vänta tills jag åker, nästa sekund vill jag avboka allt. Det är mycket som händer i ens huvud när man som 16 åring flyttar till andra sidan jordklotet.
Hade en skumm dröm inatt om usa, den var ganska realistisk och så..Jag pratade tillochmed på engelska, min första dröm på engelska! Jag kommer sakna att ha min vanliga vardag och det tror jag nog alla skulle känna som lämmar sitt liv bakom sig.
Jag är också lite ledsen för att åka tillbaka till Sverige, tänk om jag har mitt livs bästa år och sedan måsta åka hem..

Jag vet inte vilka av mina vänner som fortfarande kommer att hålla kontakten med mig men det får endast tiden utvisa.

Har du någon fundering om någonting som har med ett utbytesår att göra så tveka inte att kommentera.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0