Första dagen

Kan inte förklara det i ett inlägg.. oavsett hur långt. Herregud vilken jäkla dag! Har både gråtit och skrattat. Som tur är är folk trevliga mot en för att man är en utbytesstudent men jösses vad man känner sig liten i en skola med 2600 elever. Först satt jag i bibblan i 3 timmar för att få mitt schema (som ändå måste ändras imorgon).. Som det ser ut just nu har jag juridik, algebra 2, fotboll, eng 3, miljö vetenskap AP, advisory, us history och fysik! har samma schema varje dsg i hela året.. party. Skolan här är så himla strikt, varför? Det vet jag inte. Som ett fängelse med vakter och grejer. Man måste köpa allt material själv och betala lunch. Åt dålig hamburgare och sladder pommes :s. Blev enormt ledsen nyss för att jag inte riktigt fattar varför jag är här. Känner ibland för att ta nästa plan hem.
Efter skolan tog jag SKOLBUSSEN till lauras kompis hus. (skolbussarna är rena djungeln) och sedan hämtade tayelor mig så drog vi med Laura green och handlade tennis shoes och ett 5 subject notebook. Hittade europeiska tamponger förresten!! varför jag måste ta upp det är för att de amerikanska är annorlunda med en hylsa. Sedan åt tayelor middag hos mig och skapade en twitter till mig.
Skulle kunna skriva i timmar men har redan ont i fingrarna.
Jag älskar att få frågor så kommentera eller skriv i annat forum!
När folk från sverige uppmuntrar mig mår jag bättre. Det är ingen dans på rosor här direkt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0