ambassaden

vilket arbete herreguud! Jag vet inte hur mycket jag gjort och betalat för detta visum. När jag efter mycket arbete får en tid på den amerikanska ambassaden står vi i kö i över en timme i stekhet sol för 2 frågor och fingeravtryck!? Väldigt överskattat.
17 dagar kvar! tjooho! Är taggad över att möta min familj i richmond. Två av min värdsysters kompisar följer mig även på instagram där jag heter jhellgren. Ska bleka håret snart och funderar på en spraytan till new york. dålig idé?
fick en fråga om vad min pojkvän tycker om att jag åker, jadu... Man kan ju inte riktigt gilla läget. Vi ser på det positivt och får helt enkelt ta upp kontakten när jag är hemma igen. Mycket kan hända på 10 månader, och vi vet inte vad framtiden väntar.. Jag tror att han är väldigt glad att jag får leva ut min dröm :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0