Cheer och volleyboll

Under dem senaste dagarna har jag varit på ett avresemöte, pratat med min värdpappa, värdfaster och lokala kontakt person men även googlat vissa lagar och mailat min skola.
Jag har fått reda på många olika saker och fått svar på flera frågor.
Jag vill skriva så mycket men får inte med allt i ett inlägg. Nu vill jag berätta att jag ska söka till cheer laget och volleyboll laget. Det är 31 grader där idag och ungifär 23 grader på kvällen.. oj vad jobbigt liv jag kommer ha ;)
Min familj verkar jätte trevlig och jag kommer att ha en 14 årig syster som tävlar cheerleading. En av sakerna som kommer vara lite svåra att anpassa sig till är att dem i Texas är konservativa kristna vilket betyder att dem håller ganska hårt på reglerna. i vilket fall som helst kommer det nog gå bra att anpassa sig.
Jag diskuterade lite med min värdfaster och hon tycker inte riktigt att bikinis är anständigt eftersom att dem vill att folk kollar på våra ansikten istället för kroppar. Jag ska vara lite extra snäll så får vi kanske se sen :D
Min värdfaster kommer ta emot en svensk kille och en italiensk kille när jag är där! så jag kommer iallafall ha någon att snacka svenska med ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0