Haft lite brist på idéer...

Ja, jag har inte riktigt vetat vad jag ska blogga om här så jag frågade efter lite vad som ville ses och jag tar gärna emot kommentarer om det är något du undrar över.
Jag väntar fortfarande på att få veta min placering och jag grubblar mycket över vart jag kommer att hamna.
Jag kommer inte att bli så glad om jag hamnar i dessa stater
Utah - för att det kryllar av mormoner (konservativa "kristna")
Alabama - Usa's bibelbälte
Maine - Väldigt nordostligt och nästan samma sak som i Sverige
Washington - (inte washington DC) För att staten ligger långt åt pipsvängen
Alaska - Det säger sig självt

Jag vill helst inte hamna i Öst för att jag knappt vet någonting om dem staterna och det är ett väldigt skandinaviskt klimat. Fast någon liten stat i öst har faktiskt ett CA gym! (cheer athletics)

Jag kommer att sakna min familj enormt mycket medans jag är borta, Det ultimata vore om mina föräldrar kunde följa med :( Jag får inte träffa någon från Sverige under mitt skolår! Det kan finnas möjlighet efter den 15 maj 2015.. ughh.. så lång tid. 
Man ska helst inte ha kontakt med vänner och familj från Sverige under året. Just för att inte få hemlängtan, det finns folk som har åkt hem pga pojkväns längtan...
För den delen kommer jag att sakna min underbara pojkvän Fredrik! 
Det är därför jag har skapat den här bloggen, för att ni ska kunna se vad jag har för mig medans jag inte riktigt vet vad som försiggår hemma :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0