Jag har fått min placering!

Äntligen har jag blivit vald av en amerikansk familj! jag fick samtalet ungifär 1 timme sedan efter min religions lektion. Explorius ringde och berättade att jag har en familj nu som vill ha mig! Jag bröt ihop i tårar pågrund av chocken och att jag vart jätte nöjd med min stad.
Jag har hamnat i en liten stad i texas som heter rickmond. Den ligger cirka 2.5 timmar från Austin men nära Houston. Staden har ungifär lika många invånare som lycksele i sverige men det var jätte fint! jag kommer ha en mamma som heter Nubie och en pappa som heter Kevin, min syster heter Laura.
Jag kollade upp stället och hittade ett high school som heter foster och dom verkar ha ett cheerleding lag. Min värd syster är cheer intresserad :) Jag är så glad nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0