Lite info

Jag åker med organisationen Explorius som inte är så jätte stort. Deras "grej" är att skicka studenter till mindre förorter för att man verkligen ska kunna komma in i samhället. (villket betyder att NYC/LA är out of the question)
Hur processen går till att komma iväg:
  • Först måste du göra en intresseanmälan där företaget sedan kallar dig till en interjuv
  • Du ska fylla i ett acceptbrev
  • När du blivit godkänd ska du göra ett engelskaprov
  • Du ska nu fylla i en onlineapplication där du fyller i personlig information (ta vaccinationer osv.)
  • Nu är det bara att vänta på att en värdfamilj ska välja just dig!
Jag är på stadiet att vänta.. Usch vad det är pirrigt att en dag få ett samtal och få veta vart jag ska bo i ett år!
Vi får hålla tummarna att jag hamnar någonstans varmt! Kanske Kalifornien, Arizona eller Texas :D
Helst vill jag hamna i ett high school där det finns ett tävlande cheerleading lag! I värsta fall får jag gå med i ett all star lag i den staten jag hamnar i :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0