NEW YORK!

I början av min resa kommer jag förhoppningsvis åka iväg på ett Soft landing camp i New York City. Dit kommer ungdommar från hela världen som sitter i samma sits som mig. Vi kommer gå igenom hur det är att bli ett värdbarn, sightseeing och såklart en massa Victoria's secret !
Soft landing camp består av 6 dagar. Varav den sjätte dagen åker alla till six flags! ( Om du inte vet vad six flags är borde du kolla google meddetsamma)
Jag kan få besked om mitt avrese datum så sent som några dagar innan jag åker iväg, och isådannafall kanske jag inte hinner åka till slc (soft landing camp) beroende på när min amerikanska skola börjar.
Jag är såååå nervös och fattar inte att jag ska göra det här! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0