tjena

Fick en fråga av Elvira om vilka regler som är värst. haha då säger jag alla! I sverige har vi verkligen inte mycket regler jämför med USA. Att min värdmamma tar min mobil varje kväll kl 22 är väl ganska segt, och att man inte får gå runt i korridorerna på lunchen och att vi har både vakter och polis på skolan.

Men förövrigt börjar livet gå på rutin! Träffar nya kompisar hela tiden och får ganska mycket hjälp av lärarna. Den värsta tiden på dagen är morgonen, då är jag deppig. Men när jag kommer till skolan och ser alla människor blir jag genast gladare!

Det är förövrigt en kille som försöker ta ut mig på en typ dejt men njaaa, är inte så sugen på det!
Sen är det en kille som sa till min kompis att han ville bjuda mig på homecoming.. Folk skriver att jag är snygg på twitter.. inte lätt att vara kändis men önskar människor vågade prata med mig istället för att säga till mina kompisar att dem cill prata med mig
Jessica
2014-09-16 @ 09:42:24

Kan inte du göra en video på videofyme o filma en dag i skolan o så? Vad du gör efter på rasterna osv :D

Tina
2014-10-03 @ 03:18:12

Tandställningen gjorde sitt ser jag nu. Vackraste tänderna i usa o äkta :))Puss o kram!❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0