Från min familj

Idag hade jag en jävla bra dag, tills middag.. Då jag får veta att jag blir hämtad och borttagen från min familj.
Nu är det så att min värd bror inte var med i formulären för att han inte bodde hemma då.
Och han hade ett brottsregister så nu sitter jag i en bil påväg timm cyprus.. andra sidan Houston.
Jag kanske inte får tillbaka min familj men isåfall kommer jag bo hos min kompis Tayelor som håller på och ansöker om mig i detta nuet.
Får inte gå till skolan imorgon föe att jag är en timme bort typ.
Måste bo hos en man som är en föredetta polis och som är chef över organisationen.
Just nu är jag inte glad över att vara ifrån min familj och jag hoppas jag kan komma tillbaka till min stad snart
Tina
2014-10-03 @ 06:10:57

Hörde av susse. Måste kännas jobbigt o väld konstigt o bryskt sätt att göra som dom gjort. Är med dig i tankarna o hoppas det kan lösa sig på bästa sättet...på nåt sätt.
Kramar.

Britt
2014-10-03 @ 20:50:04

Du klarar det här, du är en sån positiv person, och det ska du veta, att på det kommer man långt här i livet, hejjar på dej. Kram

Britt
2014-10-03 @ 21:17:31

Du klarar det här. Med din personlighet kommer du långt, försök att se det positiva, du lär dig bra engelska, får vänner för livet. Kram

Britt
2014-10-03 @ 21:17:45

Du klarar det här. Med din personlighet kommer du långt, försök att se det positiva, du lär dig bra engelska, får vänner för livet. Kram

Noura
2014-10-04 @ 16:54:44

Hoppas att det löser sig till din fördel! Ha det bra😊😘✨




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0