Jag är tillbaka

Jag har inte bloggat något på ett tag. Det är för att jag är inne i min värsta tid just nu. Jag tänker inte skriva för mycket här nu men jag har haft enormt mycket krav och press på mig själv och har blivit sjukt ledsen över att jag inte alltid når upp till dom.
Det är ett kritiskt läge då jag inte vet om jag kanske åker hem till Sverige.
Förhoppningsvis kan jag överkomma allt här med hjälp av phykolog.
Att vara 16 år och bo i ett nytt land är enormt bitterljuvt, jag är super stressad över att jag inte har mina nära och kära här.
Att bli flyttad från min familj gjorde att jag fick helt galna tomhets känslor och det har bara blivit värre under veckan som gått.
Jag är en person som aldrig behövt vara ensam då jag haft vänner, pojkvän och familj. Men här borta har jag endast nya vänskaper och haft min familj i en vecka. Förstår du hur påfrestande det är? Att inte ha starka relationer är så tufft för mig då jag aldrig lärt mig att kunna vara för mig själv och njuta av det.
Mamma
2014-10-13 @ 18:16:41

Du är den klokaste 16 åring som finns...

Det är nu bra att titta fram i slutet av tunneln och se ljuset komma fram.. för det gör det ..

Moa
2014-10-13 @ 22:20:22

Pratar du med din pojkvän? Om ja hur ofta och hur? Du klarar detta!

Pappa
2014-10-16 @ 19:13:49

...och många måsten...måste bort...ooops




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0