okej hej hej!

Jag har varit ifrån bloggen nu på ett för långt tag men ska nu blogga igen!
Vi har haft ganska roliga saker för oss. I fredags hade vi dress up day och temat var kultur.. Så jag klädde ut mig till en viking! Pratade också men några cheerleaders om att dem ska försöka få in mig i cheer på något omöjligt sätt.
Har mycket engelska läxor men orkar aldrig ta mig samman och göra dem ! Jag ska göra ett inlägg om hur homecoming ser ut också. I lördags var jag på en baby shower för min förra värd syster som väntar barn i december!





mamma
2014-10-21 @ 16:55:06

Sötnosar ..

Pappa
2014-10-23 @ 21:22:09

Johanna, Ser ut att vara kul. Hoppas på din cheerleading. Fixa engelskan. Ljuset i t...Inga måsten...
Pappa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0