åker till texas imorgon bitti

jaa då var det roliga över,Vill stanna här längre. det har varit semester här och det har varit underbart. Träffat underbara människor som jag kommer fortsätta att ha kontakt med.
Igår shoppade vi och då köpte jag
VS kofta
A&F mjukis byxor
Nike pro shorts
Forever 21 klänning och lösögonfransar
Hade tänkt att köpa mer men så vart det inte. Jag och Fredrik har pratat ganska mycket nu också och det har funkat väldigt bra.
Idag var vi på det gigantiska nöjesfältet Six flags! Helt galna saker. åkte en bergochdalbana där vi stog upp och en där man låg på mage, en gigantisk av trä och ett par galna bergochdalbanor med loopar och skruvar. Igår åt jag chilidog vilket är varmkorv med chili på.. usch!
Idag åt jag en hemsk churro, tacos och en kyckling wrap.





Britt W.
2014-08-17 @ 10:29:47

Hej, roligt att se vad du har för dig, hoppas att du får en underbar tid i USA.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0