En lyckligt lottad tjej

Jag är så himla nöjd med min placering. Igår pratade vi igen och då fick dem även skypa med min pappa. Vi pratade om att dem har 2 golden retrivers bla. Så gulligt!
Jag varnar er alla som planerar på att åka iväg på att det är ett jädrans massa pappersarbete! Jag blir tokig på allt man ska fylla i och ansöka om, t.ex visum. Man skulle fylla i ett 44 sidor långt formulär med bara frågor. sedan ska vi nu försöka boka en tid hos ambassaden som har strul med sin hemsida. oherre..
sen ska man på ett möte för att bli godkänd..usch alltså, inte min grej.
Allt börjar nu bli verkligt och tiden bara rinner iväg. Börjar tänka på hur mina dagar kommer att se ut och vem man ska sitta med på lunchen dem första dagarna? Har nu börjat kolla på amerikanska filmer utan svensk text så att man börjar förbereda sig på språket. Det bästa är att ha engelsk text till så man lär sig mer stavning.
Bikini är ett OK förresten! Så ska på cubus och köpa en sweden bikini ;)
Anonym
2014-07-26 @ 18:13:57

Vad tycker din pojkvän om att du ska åka bort?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0