money money money....

Det sämsta med att åka iväg är att dte är svindyrt. Själva resan betalar man själv, alla andra utgifter betalar man själv, och alla mina fickpengar fixar jag själv (och jag får inte ens jobba där..)
Resan går på cirka 100 000 :-
Övriga utgifter såsom visum etc. några tusen kr
Fickpengar 24 000 :-
 
Som ni märker får jag ångest av att be mina föräldrar om pengar eller saker... speciellt min pappa som ska ge mig mina fickpengar.. Jag kommer att få 4 000 :- de första två månaderna och sedan 2 000 :- i månaden i de resterande månaderna. Jag kommer förmodligen att vara i usa under 10 månader. 
 
Det är sämst att man inte kan arbeta när man är på ett utbytesstudent visum, jag hade gärna arbetat på någon märkes affär eller en froozen yoghurt store. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0